Bine ați venit la Essex!
În timp ce încep viața la colegiu, Kimberly, Bela, Leighton și Whitney navighează relații, activități extracuriculare și șocul cultural. Mai târziu, fetele merg la o petrecere exclusivă, ca să se mai relaxeze.