Meditatorul
În timp ce Kimberly se apropie de Nico în timpul unei sesiuni de meditații, Leighton începe să facă voluntariat la centrul femeilor, Bela explorează lumea întâlnirilor, iar Whitney vrea să ducă lucrurile cu Dalton la următorul nivel.