Petrecerea surpriză
La petrecerea surpriză pentru Nico, un invitat neașteptat o dă peste cap pe Kimberly. Bela se teme că a redus la tăcere un alt scriitor, și un zvon amenință să-i dea lumea peste cap lui Whitney.