Cred că sunt dependentă de sex
În timp ce Bela așteaptă nerăbdătoarea decizia finală de la Catullan, Kimberly devine dependentă de sexul fără legături cu Nico, Whitney explorează conexiunea cu Canaan, iar Leighton face pasul următor cu Alicia.