Povestea adevărată a lui Nicholas Elliott și a lui Kim Philby, 2 spioni britanici și prieteni de-o viață. Trădarea lui Philby și dezertarea în Rusia, după ce a fost expus ca agent sovietic dublu, a rezultat în distrugerea serviciilor de spionaj britanice.