Vodcă
Philby pare să lucreze fie pentru CIA, fie împotriva agenției. Elliott îl urmărește pe Sir Anthony Blunt la o întâlnire clandestină cu un alt posibil trădător, șeful lui Lily, Sir Roger Hollis, directorul general al M.I.5.