Tărâmul nimănui
Philby îi scrie o scrisoare lui Elliott și îi sugerează să se întâlnească, ca să îngroape securea. Elliott se duce în Berlin de Crăciun, ca să se întâlnească cu Philby, dar în timp ce această prietenie se încheie, una mai bună, cu Lily, începe.