Desautel's de pe Avenue se deschide. Sonny amanetează instrumente pentru bijuterii. LaDonna Batiste-Williams primește amenințări de la un străin și sprijin de la Albert Lambreaux. Sofia Bernette e evacuată pentru propria-i protecție.