Antoine Batiste face „Cupid Shuffle”, în timp ce casa mamei lui Desiree se prăbușește. Părinții lui Annie T află despre contractul ei de discuri, copiii lui Albert Lambreaux despre limfomul lui și Toni Berrnette despre iubitul Sofiei.