Sonny se grăbește, dar totuși ratează barca. Fats Domino gâdilă fantezia lui Davis McAlary și câteva dintre fildeșuri. Antoine Batiste caută ajutor de citit pentru Jennifer. Janette Desautel suportă iadul corporativ.