Ce legătura are sexul cu asta ?
Carrie descoperă că noul său iubit suferă de sindromul ADHD, iar Samantha își șochează prietenii cu ultima sa cucerire. Charlotte și Trey vor să-și refacă relația și Miranda alege ciocolata în loc de sex.