Îl păstrez, nu-l păstrez…
Obsesia Samanthei pentru accesorii îi creează probleme la serviciu, iar Carrie trece la pasul următor în relația cu Aidan. Charlotte și Trey descoperă problema infertilității lor, în timp ce Miranda află o veste uimitoare.