Despre bărbăție
Carrie îi învață pe Aidan și pe Arătosul să se accepte unul pe alul, în timp ce Miranda și Steve se apropie și mai mult. Charlotte și Trey încearcă în continuare să aibă un copil, iar Sam demonstrează cât de „bărbată” poate fi o femeie.