Tot ce strălucește…
Miranda are probleme la serviciu, în timp ce Carrie nu știe dacă este pregătită pentru Aidan. Sam se teme că a fost prea deschisă cu Richard și Charlotte ia o decizie importantă în căsnicia ei.