Pălăria domnului Topham Hatt
Când pălăria domnului Topham Hatt e luată de vânt înainte de a face un anunț important, Thomas și prietenii lui se întrec prin Sodor, încercând să-o prindă. Însă nu vor reuși până nu învață să lucreze împreună.