Sandy contra furtunii
Când o furtună se apropie, Thomas și prietenii trebuie să facă toate livrările săptămânii până la finalul zilei. Dar când Sandy are nevoie de reparații, Thomas și gașca vor realiza cât de importantă e ea pentru echipă.