Cântecul Sodorului
Când Nia sugerează adăugarea unui cântec pentru inaugurarea noii bănci a domnului Topham Hatt, el o roagă să scrie un cântec pentru ceremonie. Nia va avea nevoie de ajutor pentru a descoperi ce este atât de special la o bancă.