Trenul Fantomă!
Percy trebuie să livreze corespondența de Halloween, când toată lumea știe că legendarul tren-fantomă iese la iveală. Thomas îl ajută pe Percy să-și înfrângă temerile, dar atunci când o fantomă reală apare, lucrurile devin înfricoșătoare.