Dezbaterea Cooper-Hofstadter
Sheldon și Leonard sunt invitați să-și prezinte descoperirile la o conferință, dar Sheldon refuză. Penny încearcă să medieze această situație, însă intervenția ei nu face decât să adâncească ruptura dintre cei doi prieteni.