Postulatul despre hamburger
După ce simte că nu are nicio șansă cu Penny, Leonard acceptă o întâlnire neașteptată cu colega lui, Leslie Winkle. Aventura de o noapte îi aruncă pe Leonard și pe Sheldon în ape sociale neexplorate.