Paradigma Pământului de Mijloc
Sheldon și Leonard au emoții când Penny îi invită la o petrecere pe care o dă. Ei sunt însă entuziasmați când află că e o petrecere de Halloween și așteaptă cu nerăbdare să își poarte costumele.