Ipoteza borcanului Batman
Băieții se hotărăsc să participe în competiția Physics Bowl a universității. Sheldon însă nu vrea decât să-și demonstreze superioritatea mentală, așa că este dat afară din echipă, iar prietenii lui îl cheamă în locul său pe dușmanul lui, Leslie Winkle.