Nedeterminarea cotletului de porc
Leonard, Wolowitz și Koothrappali se îndrăgostesc toți de Missy, sora geamănă a lui Sheldon, iar Leonard pune la cale un plan ca să-și elimine rivalii. Când planul se întoarce împotriva lui, Sheldon susține că el va hotărî cu cine iese sora lui.