Luna Pride se dovedește a fi ocazia perfectă pentru ca Bob, Eureka și Shangela să viziteze orașul Del Rio, Texas. Acolo, reginele celebrează impactul pozitiv pe care primarul Bruno Lozano, care este gay, l-a avut asupra comunității.