Bob, Eureka și Shangela se duc în Selma, Alabama, unde comunitatea queer rămâne ascunsă, în ciuda semnificației istorice pe care o are orașul în mișcarea pentru drepturile civile. Acolo, îi ajută pe Akeelah, pe Joseph și pe Deborah.