Anul dragonului
Documentarul dezvăluie aspecte din viața a trei bărbați care reprezintă grupuri sociale distincte și spune povestea unei comunități care încearcă să se adapteze într-o țară necunoscută de care o leagă, însă, un trecut politic comun.