Lecții despre dragoste
Jola a făcut mereu ceea ce toți așteptau de la ea. Mamă a șase copii și soția unui bărbat abuziv, ea pretindea că totul este în regulă. Dar într-o zi găsește puterea să-și părăsească soțul și să ia viața de la capăt.