Australia
Povestea echipei naționale de fotbal a persoanelor fără adăpost din România și a participării acesteia la Homeless World Cup Melbourne din 2008.
Documentarul "Australia" spune povestea echipei naționale de fotbal a persoanelor fără adăpost (homeless) din România și a participării acesteia la Homeless World Cup Melbourne din decembrie 2008.