În orașul Temecula, din sudul Californiei, Bob, Eureka și Shangela lucrează cu James, cu Jake, mama lui, Michelle, și partenerul lui, Brad, și cu Andrei, a cărui mutare înapoi acasă îl face să-și dorească acceptarea mamei lui.