Sabia albă
Documentarul original HBO Ungaria prezintă povestea unui masteru orb de aikido de origine maghiară, care are centura neagră. Vilmos Németh și prietenii lui au dezvoltat o metodă de autoapărare pentru cei cu probleme de vedere.