În timp ce lumea i se prăbușește în jur, Rick se concentrează pe protejarea lui Solomon Grundy, după ce află că vânătorii sunt în pădure, în căutarea unui urs. Între timp, Beth devine ținta celui mai recent plan al lui Eclipso.