În timp ce Pat se gândește dacă ar trebui să-i spună lui Courtney despre trecutul lui Eclipso, o vizită surpriză de la Crock și Paula îl ia pe nepregătite. O înfruntare tensionată cu The Shade îi oferă lui Courtney niște informații importante.