După ce simte gustul vieții de supererou, Mike îl imploră pe Pat să-l lase să se alăture echipei. Altundeva, membrii JSA se pregătesc pentru o confruntare cu The Shade, după ce i-au cerut ajutorul lui Thunderbolt.