Courtney e devastată după ce descoperă un secret întunecat pe care Pat l-a ascuns de ea. Însă când află că Jennie ar putea să-i ajute să-l oprească pe Eclipso, sunt forțați să-și pună deoparte diferențele și pleacă să o găsească.