În timp ce amenințarea lui Eclipso atârnă asupra lor, Courtney caută ajutor în cele mai neașteptate locuri. Încercarea lui Mike de a-l găsi pe Thunderbolt îl duce direct la prietenul lui, Jakeem, iar Pat ia măsuri extreme ca să-l protejeze pe Rick.