La petrecerea aniversară a lui Abi, apare cineva din trecutul Sashei și o forțează să fugă. Pe măsură ce tânăra se aruncă în muncă, ea îl întâlnește pe antreprenorul Kasper, care-i oferă o nouă perspectivă.