Sasha își trăiește viața din plin când merge în prima ei vacanță de fete, împreună cu Carly și gașca. Tânăra cântă despre cum devine din ce în ce mai faimoasă. Dar bula îi e spartă când mai mulți bărbați apar la vilă, inclusiv un rapper care știe cine e.