Sasha visează să devină o vedetă a muzicii, dar nu știe cum să ajungă acolo. După ce se trezește din visul ei, în care e star pop, Sasha revine cu picioarele pe pământ: locuiește în continuare acasă și nu-și amintește ce s-a întâmplat noaptea precedentă.