Sasha crede că și-a găsit o prietenă bună în Carly și că viața ei merge bine, distrându-se și petrecând, dar în continuare nu câștigă destul online. Carly spune că Sasha trebuie să renunțe la atitudine și să învețe importanța construirii unui brand.