Eficiență optimă
Pregătiți să concureze la TechCrunch Disrupt, băieții de la Pied Pier sunt îngrijorați când văd prezentarea impresionantă a lui Gavin Belson. În timp ce Jared încearcă să ajute compania, Richard e inspirat să facă schimbări mari în ultimul moment.