O demonstrație de fezabilitate
La TechCrunch Disrupt, Richard simte presiunea să-și termine treaba, dar se trezește distras de o fată care împrăștie zvonuri despre el. Legătura din trecutul scandalos al lui Erlich cu unul din membrii juriului amenință șansele Pied Pier.