Actul constitutiv
În timp ce Gavin Belson începe să pună bazele lui "Nucleus", o platformă de compresie concurentă, Richard află că numele de "Pied Piper" este deja înregistrat de o companie de aspersoare, forțându-l să poarte o negociere.