Internalizare vs Externalizare
Richard se simte amenințat când echipa îl angajează pe „The Carver”, un hacker cu o reputație notorie, care să ajute cu cloud-ul Pied Pier. Erlich și Dinesh concurează pentru atenția Tarei, iubita lui Gilfoyle care a venit în vizită.