Teoria semnalului
Erlich convinge un artist graffiti să creeze logoul pentru Pied Pier. Jared încearcă să eficientizeze compania. Richard află că are la dispoziție doar 8 săptămâni ca să se pregătească pentru demonstrația live de la TechCrunch Disrupt.