Dinozaurii se confruntă cu Armageddonul lor. Ce se întâmplă marți când Wimpy trebuie să plătească burgerii? Cel mai mare erou american sau Cel mai mare tocilar american. Află cum l-a influențat bogăția pe Richie Rich, în adolescență.