Randy experimentează cu travestiul și cu moartea în „Cel mai rău Halloween”. Echipajul din Battlestar Galactica învinge amenințarea FCC. Dick Tracy își câștigă numele. Iată cea mai nouă aventură a Turbo Teen! M.A.S.K's.