Sania lui Moș Crăciun are accident și rămâne naufragiat pe o insulă pustie. Tot ce vrea Sally e un bilețel de dragoste, dar pentru Linus e moment de Misery. Un tocilar e înghesuit într-un dulap și ajunge pe tărâmul confuz și magic Narnia.