Ted Kennedy și Jenna Jameson se luptă cu celebrități din domeniul politic și al pornografei. Link vrea o recompensă decentă de la Prințesa Zelda. Homeless Airlines își ia zborul, oarecum. Află ce s-a întâmplat cu Micro Machines Man.