Nici măcar criza globală precipitată de atacurile teroriste de pe 11 septembrie nu poate să împiedice creșterea fenomenală a Regatului Viselor. Arnault, Pinault și Anna Wintour au transformat lumea odată exclusivă a modei de lux într-o industrie globală.