Lumea modei e zguduită de designerul punk John Galliano, antreprenorul nemilos Bernard Arnault și magiciana stilului, Anna Wintour. Împreună, ei introduc era de aur a măiestriei strălucitoare, a perturbării pieței și a luxului seducător.